OD CAŁOŚCI DO CZĘŚCI

Przechodzenie od całości do części i z powrotem do całości to sens kręgu here- menutycznego. Proces ten zdaniem interpretatywistów prowadzi do „dobrej” inter­pretacji i dodaje wrażliwości naukom społecznym. Podobnie się dzieje, kiedy mamy zinterpretować tekst o szkole: musimy rozpa­trzyć zależności między elementami i całością w szkole – nie mechanicznie, ale dyna­micznie, interaktywnie, jak robili to Jackson i Cusick. Pozwoli to nam pełniej i głębiej pojąć życie w klasie. Powrócimy teraz do niektórych zagadnień kształcenia opisanych przez funkcjonalistów i marksistów i spojrzymy na nie oczyma interpretatywisty.

Cześć. Mam na imię Klaudia i bloga tego stworzyłam za namową mojego męża. Posiadamy dwójkę dzieci i twierdzi, że nie zna lepszej matki. We wpisach chciałabym się z Wami podzielić moimi doświadczeniami, które przeżyłam na drodze do wykreowania szczęśliwej rodziny!